Zasady rejestracji.

  1. W celu wpisania na listę rejestracyjną należy uzupełnić znajdujący się na stronie formularz rejestracyjny. W związku z tym nie ma możliwości zgłoszeń grupowych. W przypadku braku możliwości uzupełnienia formularza (np. awaria/błąd serwera) należy poinformować o tym, wysyłając e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  2. W ciągu 72 godzin osoby zgłaszające się, otrzymają na e-mail od organizatora wiadomość potwierdzającą wpisanie na listę rejestracyjną. Zostanie im przydzielony indywidualny numer rejestracyjny (warto go zapamiętać w celu przyspieszenia akredytacji!).

  3. W ciągu 3 tygodni od rejestracji " żywej postaci "gracz powinien opłacić składkę rejestracyjną w wysokości 120 zł. Dane do przelewu będą zawarte w mailu potwierdzającym wpisanie na listę rejestracyjną.

  4. Nie uregulowanie płatności w okresie 3 tygodni od rejestracji, bądź nie sfinalizowanie rejestracji do dnia 1 maja wiąże się z podniesieniem wysokości składki do kwoty 150 zł.

  5. Gracze wcielający się w postacie mutantów, kluczowych postaci funkcyjnych oraz część postaci NPC, określone w korespondencji indywidualnej.

  6. Składka rejestracyjna obejmuje: czynsz za miejscówkę, wynajem/kupno agregatów prądotwórczych, zakup paliwa, druk i laminowanie rekwizytów używanych w grze (identyfikatory, gotówka, karty anomalii itp...), zakup materiałów (m.in. silikony, farby w spray'u, kleje, taśmy ostrzegawcze, narzędzia) potrzebnych do wykonania artefaktów, tablic i rekwizytów, wydatki związane z budową, konserwacją i wystrojem lokacji, zakup żywności, kapsułek (leki), wynajem toalet przenośnych oraz wszelkie inne wydatki związane z imprezą.

  7. Organizator ma prawo odmówić uczestnictwa dowolnemu zgłaszającemu bez podania przyczyny odmowy.

  8. Aktualizowana lista osób zgłoszonych i zarejestrowanych będzie ukazywać się na stronie imprezy (upubliczniane są tylko dane: indywidualny numer gracza / ksywa / miasto).
  9. O umieszczeniu osoby na liście decyduje kolejność zgłoszeń, oraz data opłaty rejestracyjnej. 

UWAGA !! Formularz rejestracyjny nie działa na urządzeniach mobilnych. Używajcie przeglądarki z urządzeń stacjonarnych.